16 August 2011

STUDY DI McDONALD :-)





Hye korang!
Cuba teka aku berada di mana sekarang?
Kalau mak cik dan pak cik kat kampung tahu mesti kena bebel.. Haha..
Itu di kampung memang tak payah cakap la..
Kalau di bandar lain suasananya..
Kau nak merayau sampai pukul 3, 4 pagi pun tak ada orang kisah..Haha

Okey, 
Aku sekarang berada di McDonald, Titiwangsa..
Eh bukan mengada-ngada gedik aku saja datang sini tau..
Ada sebab lorh..
Ini hah datang sebab nak study la..
Aku datang dengan kawan serumah aku
  - Asean Iskandar, Nadiah Zaini & Edd Luigi -

Memandangkan aku tak ada broadband 
So, kena la cari alternatif lain..
Jawapannya menumpang kasih guna WiFi McDonald, hehe..
Okey, banyak benda nak kena buat..
Asgment berlambak.. 
Dua tiga idea nak kena buat,
Haih mana nak cari ni??? Nasiblah kau budak penulisan, hehe..

Bye-bye korang nak sambung buat kerja :-)



Post a Comment