30 August 2011

SELAMAT HARI RAYA :)


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Andai ada bicara diri ini terkasar, melampau dan menyakitkan hati kalian mohon dimaafkan.. 
Andai ada tingkah laku yang tidak menyenangkan, menyakitkan pandangan mata dan hati kalian sekali lagi mohon kemaafan..
Maaf : Itu dari saya (Hamba Allah yang kerdil)

Buat semua teman-teman di Besut pintu rumah sentiasa terbuka buat kali pertamanya saya beraya di rumah. Datanglah beraya di rumah kerana kehadiran kalian sentiasa saya ucapkan "Selamat Datang dan Selamat Hari Raya". Moga-moga kehadiran kalian mengeratkan silaraturahim kita semua lebih mesra dan diberkati oleh Allah.

Ucapan ini ditujukan buat kalian (teman-teman dan guru-guru) yang pernah sezaman berjuang dengan saya di Sekolah Kebangsaan Kerandang   (SKK), Sekolah Kebangsaan Bukit Kenak (SKBK), Sekolah Menengah Agama Maarif (SMAM), Sekolah Menengah Agama Ittifakiah, Jertih (SMAIJ) dan Pusat Pendidikan Yayasan Terengganu (PPYT).

Buat teman-teman dan pensyarah di Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (ASWARA), moga kita ketemu lagi selepas berhari raya. Rindu saya buat kalian semakin mengusik jiwa. Anda sebahagian dari hidup saya :)

Buat teman-teman kenalan di Facebook dan blogger, moga kita terus berkekalan sebagai sahabat ya..

:: SELAMAT HARI RAYA ::


Post a Comment