09 August 2011

CINTA PUDING KARAMEL :-)


Habislah saya kali ini..
Saya tak mampu nak mengelak dari bertemu dengan dia..
Sudah seminggu muncul dia datang mencuri hati saya..
Saya tak mampu nak menjauhkan diri dari dia..
Beberapa kali saya mencari dan mahu bertemu dengan dia
Aduhai, saya semakin jatuh cinta dengan dia..
Saya suka awak..

Jatuh cinta dengan PUDING KARAMEL


Sedap + Manis + Enak + Lembut 
*
*
*
*
*
 Best tahap GRED A (^_^)

Nota : Sebenarnya saya tak suka benda manis.. Saya mudah sakit kepala kalau makan benda manis.. Ajaibnya bila bulan Ramadhan muncul saya mampu bertahan menelan benda manis.. Mungkin kerana berpuasa mulut dan lidah mengidam menikmati makanan yang terindah.. Hari pertama makan puding karamel hanya Allah saja yang tahu.. Sakit kepala menjadi-jadi gara-gara manis tapi saya bertahan untuk suapan seterusnya .. Bertahan kerana kesedapan puding karamel daripada seorang penjual mak cik di bazar Ramadhan, Sentul.. Esok lusa saya mahu menikmati puding karamel walaupun harganya RM 2.00..  Yummmy Puding Karamel.. Cinta kamu selalu :-)

Post a Comment