28 July 2011

ASWARA BERPUISI DI KUANTAN


Okey esok terbang ke Kuantan, Pahang..
Ada acara dari Fakulti Penulisan Kreatif..
Selama empat hari katanya..
Entah apa acara yang menanti kami semua..
Pelajar senior iaitu tahun 2 dan 3..
Kura-kura tersayang jugak diangkut bawa bersama..
Moga perjalanan pergi dan kembali kami selamat di bawah lindungan rahmatNYA, 
Amin..

Jadi..

MALAM PUISI WARISAN ASWARA
Bertempatkan di JKKN Pahang di Taman Budaya Negeri Pahang, Kuantan
Pada 30 Julai 2011
Pukul jam 8.45 malam
Puisi dideklamasikan oleh penyair : SN Dato' Dr. Anwar Ridhwan, Prof. Rahman Shaari, Marsli N.O, Teo Wei Sing, Daeng Ramliakil, Roslan Madun, Mohd Ridzuan Harun, Wardah Munirah dan lain-lain lagi.
Anda semua dijemput hadir untuk malam berpuisi..


Okey, motif aku sebenarnya memandangkan aku berada di Kuantan selama empat hari dengan lama dan jayanya.. Maka kemungkinan aku tak akan mengupdate blog dengan entri dengan tulisan panjang.. Hehe.. Nanti bila aku dah balik ke Kuala Lumpur aku update blog ya.. 

Nota : Selamat Menyambut Bulan Ramadhan  dan Selamat Berpuasa :-)
Post a Comment