16 May 2011

SELAMAT HARI GURU :-)


Aku nak buat pengumuman khas di blog kesayangku ni.. Dengar dan fokus okey, hehe..


SELAMAT HARI GURU
TERIMA KASIH KERANA MENCURAHKAN ILMU DAN MENDIDIK 
SAYA MENJADI INSAN YANG BERGUNA,
SEMOGA ALLAH MEMBERKATI DAN MELINDUNGI KALIAN
MAAFKAN SAYA ANDAI BUAT SALAH, NAKAL, BUAT CIKGU MARAH,
TAK BUAT KERJA SEKOLAH DAN APA-APA LAGI.
TERIMA KASIH SEKALI LAGI, CIKGU :-)

Ucapan khas ini ditujukan  buat,

CIKGU-CIKGU MERANGKAP PENDIDIKKU
DAN JUGA
 BONDA TERSAYANG, MUNOH BINTI MAT ALI :

TADIKA, KERANDANG, TERENGGANU
SEKOLAH KEBANGSAAN KERANDANG, TERENGGANU (SKK)
SEKOLAH KEBANGSAAN BUKIT KENAK, TERENGGANU (SKBK)
SEKOLAH MENENGAH AGAMA MAARIF, TERENGGANU (SMAM)
SEKOLAH MENENGAH AGAMA ITTIFAKIAH, TERENGGANU (SMAIJ)
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI NERING, TERENGGANU (SMKSN)
PUSAT PENDIDIKAN YAYASAN TERENGGANU, TERENGGANU (PPYT)
AKADEMI SENI BUDAYA DAN WARISAN KEBANGSAAN, KUALA LUMPUR (ASWARA) 

LOGO  DUNIA ILMU SAYA :-)
Bonda tercinta, MUNOH MAT ALI :-)
p/s : Banyak tak sekolah aku? Buat koleksi pulakkan? Hehe. Akulah budak yang banyak pindah sekolah berbanding adik-beradik aku yang lain. Banyak pengalaman manis dan pahit dalam kehidupan aku sebab sekolah sana sini. Paling penting punya cikgu dan kawan-kawan dalam hidup, okey :-)

Post a Comment