08 May 2011

SANDRA AZWAN MUNCUL DI SINI :-)



Siapa dia ni? Korang kenal tak? Hehe... Meh nak cerita sikit. Hari tu aku bukak blog aku dan terkejut sebab ada seseorang follow blog aku.. Ish, macam tak percaya pulak.. Iyalah, beliau ni orang yang terkenal dan dah ada jenama sendiri, baguskan? :-)..

Kalau nak dibandingkan dengan aku ni memang jauh beza la, ish ish.. Manusia yang suka menulis dan tak tahu apa-apa tentang fesyen... Macam termimpi-mimpi pulak bila beliau sudi follow blog aku entah apa-apa ni, hehe! Korang tak percaya ek? Korang pusing-pusing blog aku ni dan tengok kat IKATAN KASIH tu yer...

Mesti korang tertanya-tanya siapa beliaukan? Beliau ialah SANDRA AZWAN :-)




Siapa SANDRA AZWAN?

  1. Seorang FASHION DESIGNER yang menempa jenama di MALAYSIA.
  2. Mempunyai Ijazah Sarjana Muda Seni Reka (Fesyen) UiTM, Shah Alam.
  3. Rekaan beliau seringkali diperagakan di pentas run away dan tersiar dalam majalah dan akhbar-akhbar tempatan.
  4. Beliau menerima anugerah : Anugerah Koleksi Terbaik UiTM Degree Fashion Show 2010, penerima anugerah Malaysia Fashion Association (MIFA-8) 2007, penata gaya Gangstarz TV3 musim kedua dan penata gaya Special Songket Couture Fashion Presentation 2007
  5. Rekaan beliau iaitu Design Future Hybrid menarik perhatian daripada Frech blogger.
  6. Beliau juga seorang yang aktif berblogging.
  7. Beliau berjaya ditempatkan dalam senarai Top 50 Best Blog In Malaysia dalam Majalah Intrend keluaran isu Mac 2010.
  8. Beliau pernah menyertai realiti show iaitu Sejuta Impian di TV3.


Hebat tak? Terbaiklah SANDRA AZWAN sebab sekarang tengah meningkat naik dengan jenama sendiri. Korang pun tahukan bukan senang nak menempa jenama sendiri dengan mudah. Nak tengok style dan jenama SANDRA AZWAN? Meh tengok kat bawah..








Nak tahu lagi pasal dia? Jom singgah blog SANDRA AZWAN kat sini



Buat SANDRA AZWAN
Terima kasih kerana sudi dan follow blog saya.
Semoga anda terus maju dan sukses dengan yang terbaik,
Chaiyokk! :-)

Post a Comment