22 May 2011

HAPPY BIRTHDAY, SAYANG!


Hari ini adalah tarikh bermakna sebab 21 MEI 2011. Okey, tak mahu teka-teki sebab aku nak meraikan hari gembira untuk orang yang tersayang.

HAPPY BIRTHDAY 
BUAT 
ABANG NGAH DAN EDD LUIGI
SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI, SUKSES SELALU, SEMOGA KEKAL BAHAGIA DENGAN ORANG YANG TERSAYANG DAN SENTIASA DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T
AKU SELALU MENYAYANGI KALIAN – RINDU SELALU.


ABANG NGAH 


:: Inilah Abang Kandung Tunggal aku - Abang Ngah ::

:: Abang Ngah dengan Kak Ngah - Sweet ::

:: Kami bertiga di Pantai Bukit Keluang ::

Inilah abang aku, Abang Ngah. Sekarang ni duduk kat Seremban dengan wife dia, Kak Ngah Shaima. Dalam pukul 12 lebih pagi aku wish birthday dia kat sms phone lepas tu wish kat Facebook pulak. Apa-apa pun semoga selamat menyambut peningkatan hari ketuaan yer bro, haha! Sayang Selalu.. Oops, kutunggu MP3 dari Abang Ngah.. Erk, siapa yang siapa patut bagi hadiah? Ni dah terbalik, lantaklah! Hahaha :-p


EDD LUIGI

                Budak nakal ni memang suka buat aku geram. Kenapa? Korang bayangkan hari jadi dia muncul time minggu exam semester. So, aku mesti nak luangkan masa untuk study lepas tu nak bungkus hadiah budak nakal ni lagi. Kalau aku free aku curi-curi nak siapkan hadiah untuk dia. Dia ni pulak selalu ada kat bilik aku menambahkan lagi kerumitan proses membalut hadiah, huhu. Aku pun angkut barang (hadiah) pergi naik tingkat 3 kat bilik Nadiah Zaini (Nad) yang menjadi mangsa aku nak buat kerja. Kali pertama nak mulakan proses aku dah berjaya ‘lari’ ke bilik Nad tetapi terganggu sebab si Edd sengal datang ke bilik Nad. Perggh, memang kecoh giler time dia datang. Nasib baik Nad sempat cover sembunyikan barang hadiah, haha. Asean bertindak jadi penyelamat pujuk Edd keluar dari bilik. Aku pun cepat-cepat tolak Edd kat luar bilik dan kunci pintu bilik, haha. Padan muka gedik sangat nak tahu apa aku buat kat bilik Nad.

                Kali kedua, aku dengan Asean study kat surau. Edd pulak merajuk entah pasal apa dan duduk kat bilik. Jadi, memudahkan lagi kerja aku nak habiskan proses balut hadiah. Tengah-tengah syok dan teruja balut hadiah si Edd datang! Nasib baik ada penhadang kain kat pintu dan Edd tak dapat masuk. Aku pulak dah kelam-kabut sebab bimbang dia nampak apa aku buat. Kecoh giler time tu dengan suara Asean tak bagi Edd masuk dan suara aku suruh Asean tak benarkan Edd masuk. Macam hilang anak ayam kat rumah mak cik jiran belakang rumah. Aku pun dah start bengang dengan Edd sebab terlalu menganggu aku buat kerja. Fokus penting beb, haha! Aku dah hampir-hampir mengalah dan nak suruh Asean bagi dia masuk tapi tak sempat. Edd merajuk lagi lepas tu turun bawah masuk bilik. Bagus tapi mood aku nak meneruskan proses balut hadiah dah hilang. Nak tak nak aku cepat-cepat siapkan proses balut hadiah dan berjaya juga akhirnya!

MERAIKAN BIRTHDAY EDD

                Lepas Jowani bagi hadiah (gelas lembu) kat Edd barulah aku bagi. Edd terkejut sebab pembalut hadiah aku kasi gambar lembu dengan susu sebab dia ada beli patung lembu. Buka punya buka Edd dah gelak-gelak sebab aku kasi hadiah yang cukup subtext! Alang-alang nak bagi hadiah kena bagi yang betul-betul, hehe. Hadiah pertama aku kasi frame. Nanti aku tunjuk kat korang kat bawah ni jap ag. Kedua, aku bagi kotak yang ada misteri balutan. Balutan tu sebenarnya makanan, buku dan juga pad. Haha.

Aku kasi Mee Sedap sebab aku nak dia tahu aku kenal dia sebagai seorang teman. Aku kasi biskut Lexus Purple sebab setiap kenikmatan biskut tu ada kasih sayang aku untuk dia. Aku kasi Milo Fuze (Merah) sebab aku nak dia ingat aku sampai bila-bila dengan nama glamour aku, Miylo Meow. Haha!  Aku kasi tisu tu sebab kadang-kadang dia cengeng jadi aku nak dia tahu bila dia kesedihan aku ada untuk dia walaupun berjauhan sekalipun. Aku kasi biskut 2 Finger tu sebab nak tambah koleksi dalam kotak aje,hehe. Aku kasi lagi sekeping pad (tuala wanita) sebab aku nak dia tahu walaupun dia bajet dia ‘lelaki’ tetapi sampai bila-bila dia tetap PEREMPUAN.  Last sekali aku kasi buku nota kecil yang aku catatkan sesuatu untuk dia.  So, dah pot pet pasal hadiah dia jom intai-intai frame yang aku kasi tu okey.




:: Inilah Framenya - Aku lekat sekali dengan Nota kat bawah, haha! ::

:: Bahagian Atas ::

:: Gambar Depan - Cutekan? Hehe ::

:: Bahagian belakang - Penaja utama gila glamour, haha! ::






Post a Comment