25 April 2011

SONY ERICSSON W995 :-)


Hohoho, kali ini aku nak pot pet pasal handphone pulak... Sebenarnya, aku ni kalau bab handphone ni memang agak laju jugak la... Sebenarnya, aku dah lama nak tukar handphone baru sebab handphone Nokia 6300 aku dah uzur dan tenat... Tunggu nak buat wasiat je, eh tak adalah... Gurau je, haha... Meh sini aku tunjuk aku beli handphone baru... Jap-jap ni bukan nak tunjuk-menunjuk ek... Aku cuma nak kasi tahu pilihan handphone aku kali ini... So mana tahu korang tertarik nak intai-intai handphone ke... Jom, pot pet sekejap yer!

SONY ERICSSON W995
















Sebelum aku nak beli handphone Sony Ericsson ni aku intai-intai kat internet... Nanti apa-apa mudah la aku tahu kelebihan dan keistimewaan handphone yang aku mahu... Cari punya cari aku pun jumpa la si comel ni dan aku tengok-tengok... Hati aku dah cair... Aku buat keputusan aku nak dapatkan telefon ini jadi hak milik aku... Psiko tak aku minat sakan dengan handphone ni? Huhu...

Korang nak tahu tak sebab apa aku nak sangat telefon ni?

aku nak style slide... saja poyo nak pakai tolak-tolak,haha...
dia punya keypad cantik, kecil, banyak dan mudah digunakan...
ada walkman yang memang menepati citarasa aku...
Ini paling penting... Kamera dia 8.1 megapixel....
Ada Wi-Fi dan segala jenis bagai aku nak berinternet...
ada besi melentuk comel di belakang dia... Waah, sukanya!
Berat dia pun oke... Ringan dan mudah nak bawa ke mana-mana...
Dia punya sound nak melalak memang best dan mantap!
Aku nak handphone yang ber3G...
dan
bla bla bla bla........

Hurm, kalau nak cerita banyak pun tak boleh jugak... Nanti korang cuak pulak,huhu... Apa-apa pun aku sangat berpuas hati dan selesa menggunakan handphone ni... Pilih punya pilih aku ambil colour merah... Wahh, sexy you! :-p

So, kalau korang nak pot pet aku kenapa tak pakai handphone yang lebih canggih, ada touch skrin, power dan apa-apa ajela... Memang aku tak nak... Aku nak SONY ERICSSON W995 je... Like sangat...

Thanks to Muhd Aizie dan Nazliza Amelia Juhary sebab jadi perunding aku untuk cuit-cuit handphone aku hari tu yer... :-)


Post a Comment