14 April 2011

NASIB BAIK :-)

:: Sempat posing dalam kelas! Hehe... ::

Pagi ni aku terlambat bangun dan cepat-cepat mandi untuk memastikan aku dapat bersiap sebaik mungkin... Aku tengok Jowani baru siap mandi dan boleh melenggang lengok di bawah kipas,hehe... Aku angkut beg hitam aku dan keluar dari bilik nakk pergi kelas... Masa nak pergi kelas Analisis Dan Interprestasi Teks (Kelas Elekftif) boleh pulak Abang Nasir, tutor subjek Pengenalan Drama Radioku menegur aku... Aku pun balas gitu-gitu aje sebab nak cepat...

Sampai di bilik sinografi aku tengok pintu kelas dah ditutup... Erkk, aku pun dah cuak  sebab CheKem dah ada dalam kelas... Hoho, kalau korang nak tahu CheKem ni kalau disiplin masa memang tegas woooo tapi bagus sebab dapat mendisiplinkan aku sekali... Pernah student kelas CheKem datang lambat dann CheKem  hi hi bye bye kat diaorang... Maknanya tak dibenarkan masuk kelas sebab terlalu lambat dan tidak menepati masa... Ini kali pertama aku datang lambat kelas CheKem gara-gara lambat bangun...

Okey, aku memang dup dap sebab mana tahu kena hi hi bye bye dengan CheKem yang comel ni... Dia nampak aku kat luar dan aku buat isyarat seakan-seakan ' boleh masuk tak?' dengan jari telunjuk kat dalam kelas... CheKem pun angguk dan aku bergumbira sakan bersyukur sebab tak kena halau, haha! Terima kasih CheKem... Saya janji tak akan datang lambat lagi okey? Hehe...
Post a Comment