29 April 2011

MENUNGGU SI BLOGGER :-(


Meh nak pot pet sikit yer... Sebenarnya aku nak pot pet benda yang sepatutnya aku dah post kat blog aku kelmarin dulu-dulu... Heh,, biaq aku nak kasi cerita kat korang yer... Kisahnya begini kawan aku ni, Jowani (Joe) nak jumpa si blogger yang terkenal lagi hebatnya... Hantar email lepas tu balas saling membalas, si blogger pun setuju la nak jumpa... Joe ni pulak minat dan suka nak jumpa si blogger ni... Yelah blogger terkenal kot... Lepas tu aku pun setuju la nak temankan Joe jumpa si blogger ni... Hari Ahad di Dunkin Donut, Mid Valley pukul 3.00 jumpa kat situ... Aku dan Joe pulak datang awal pkul 2 lebih... So, sebelum nak tunggu kemunculan si blogger ni aku kasi korang tengok pic yang aku snap... Tengok dulu ek...


:: Sampai di Dunkin Donut kitaorang snap mesra-mesra dulu ::

:: Senyum dan terus tersenyum time bergambar ::

:: Termenung menunggu si blogger ::

:: Main sembunyi-sembunyi belakang botol sebab kebosanan! ::

:: Jowani termenung. Aku ajak dia main BINGO ::

:: Main SOS pulak, hoho. Menunggu orang ni memang kerja tak ada gaji ::

:: Tengok, aku menang (21) dan Joe kalah (10). Haha! ::

:: Joe sudah tunjuk protes ::

:: Pukul 3.40 petang si blogger tak muncul-muncul lagi! ::
Hah, tengok pic kitaorang berdua je... Mana si blogger tu? Hurm, hampeh!!! Lama tahu tak kitaorang tunggu... Tengok pic kitaorang sampai korang nak termuntah sebab muka yang sama je... Joe pulak dah muka sedih... Sabar Joe ek... Mana taknya dah dekat pukul 4 tak datang-datang jugak! Ooops lupa nak cerita Joe ni sengal jugak sebab terlupa nak ambil no telefon si blogger yang terkenal ni.. Adehhh! Lupa-lupa pun Joe kata si blogger ni memang dah ada no telefon Joe... Aku pun terfikir... Aik, si blogger ni ada no telefon Joe rupa-rupanya...Hoho, rilek je memang aku rasa nak tembak si blogger ni... Sepatutntya kalau datang lambat ke tak boleh datang ke call sudah... Tak payahlah buat kitaorang ternanti-nanti macam ni... Kalau ikutkan aku boleh buat kerja part time kat Dunkin Donut tu... Bengang seyh! 

:: Muka bengang tapi masih kontrol cun depan kamera dan kami blah ::

:: Jalan-jalan jumpa benda besar ni datang dekat aku. Terkejut aku! ::

:: Senyum Joe waluapun sakit hati! Hehe ::

:: Singgah kat Big Apple, lapar pulak ::

:: Makan :-) ::

:: Akhirnya Joe makan Big Apple dengan hati yang senang, haha! ::
So, buat si blogger... Kamu orang terkenal, terhebat, disukai dan jadi pilihan ramai... Please tolong berdisiplin ek kalau jumpa orang... Kalau tak sudi nak jumpa ke rejectlah awal-awal... Jangan cakap 'yer', 'ok' dan apa-apa ajelah... Huh, aku dah cuak ni... Okey ni pengakuan ek... Aku sebenarnya tak kenal pun si blogger ni tapi Joe ni yang asyik duk pot pet pasal si blogger aku pun tahulah sikit-sikit... Lain kali jangan menyusahkan orang yer... Penat menunggu! :-(

Post a Comment