29 March 2011

PERSOALAN?

Semalam aku singgah di blog yang berkaitan dengan kesihatan... Ini nama blog yang kusinggah : Rawatan Dan Penyembuhan Diri dan aku pun intai-intai apa yang patut... Menarik kerana berkaitan dengan kesihatan dan aku pun tertarik melihat ruangan cbox 'Sembang Kesihatan' di blog itu... Aku menjenguk dan ada beberapa soalan daripada pengunjung blog dan membuatkan aku tertarik... Aku pun cuba juga ingin bertanya dan mana tahu soalanku akan akan dijawab... Hari ini aku singgah di blog ini dan terjawab soalanku yang kutanya semalam... Cepatnya, bagus-bagus... I LIKE :-)


27 Mac 11, 12:10

miylo meow: hye... singgah dan nak b'tnya ni... adakah kebiasaan kalau sakit pinggang selepas buang air besar dan batuk? satu lagi, saya sering mengigil dan pening kepala.. apa puncanya? thnx :-)

27 Mac 11, 04:19

hurairah: kebiasaanya mereka yg rsa sakit pingang msa batuk or buang air besar kmunginan msalah tulang belakang. tp klau lepas kencing pn sakit tu tnda batu karang. bnyakan minum air masak n bersenam.

27 Mac 11, 04:21

hurairah: gejala sakit pngang biasa trjadi bila kita duduk telalu lama, atau jika batuk teruk. klau seseorang tu berbadan gempal lg sakit bila batuk.

Aku pun terfikir tentang jawapan tersebut... Benarkah kecuali 'lepas kencing' syukur aku tidak pernah mengalaminya... Sebenarnya agak lama jugak aku sudah sakit pinggang tetapi aku rahsiakan dari keluargaku... Entah, aku tidak mahu mereka tahu kerana aku mahu mereka tahu aku kuat... Aku tidak suka menyusahkan keluargaku kerana aku terlalu menyayangi mereka... Sampai sekarang sakit pinggangku makin menjadi-jadi dan kalau aku menggeliat pasti sakit... Aku pun tidak pasti sakit pinggangku makin kuat ada kaitan dengan jatuh tangga... Tahun lepas dan seingat aku pada bulan 11... Time itu aku nak turun tangga... Lepas tu aku tergelincir dan terjatuh sebanyak empat anak tangga... Aduuhh, sakitnya macam keguguran pula... Sengal, hahahaha!  Entah apa yang sedang berlaku dengan tubuhku dan aku mohon jauhkan sebarang penyakit datang kepadaku... So sesiapa yang tahu tentang benda ni dan sudi berkongsi singgahlah menegur sapaku di sini... 

*Nak pergi hospital tapi tidak tahu bila ingin pergi... Sibuk... Huhu :-(
Post a Comment