26 March 2011

ROTI CANAI :-(

:: Yummy, bestnya! :-) ::

:: My fav - Roti Canai Tisu :-) ::

Petang semalam pukul 4 lebih aku terasa mahu ngoyen-ngoyen (ibarat kata adik Eg kesayanganku, hehe )... Memandangkan aku sedang 'berbulan' ni macam-macam aku nak makan... Sekejap nak makan benda manis tapi sebenarnya aku tak suka sangat benda manis... Lepas tu  teringin pulak nak makan roti canai... Aku pun sms kawan aku, Ain Chelsea mintak tolong dia belikan roti canai sebab aku duduk dalam bilik (hostel)... Jam dah pukul 5.12 petang, aduhaaiii lambatnya masa nak berlalu sebab kelas Ain Chelsea habis pukul 6 lebih... Aku pulak tengah menunggu dengan mulut yang dah berair nak makan roti canai, huhu... Jam pukul 6. 15 pm, Ain Chelsea sms aku... Adeeehh, roti canai dah habis! Hurmm... Tiba-tiba sedih sebab nak makan tapi tak dapat... Aku pujuk diri aku jangan sedih gara-gara roti canai jer... Mungkin tak ada rezeki, huhu... Lain kali ajelah yer Miylo Meow <3...
Post a Comment