29 March 2011

MR. ASSIGNMENT LAGI :-(



Aku masih lagi terbeban dengan lambakan Mr. Asgment yang sengaja mencuri kenikmatan hidupku... Masih banyak lagi yang perlu aku mencelik minda menyiapkan segala persoalan dalam kertas putih untuk Mr. Asgment... Pening bila memikirkan tentang Mr. Asgment sehingga membuatkan aku menjadi stress, uuurrggghhh!!... Aku tidak suka stress hanya kerana tekanan study... Maaf, aku harus belajar menghadapi kenyataan tentang study memang terikat kemas dengan Mr. Asgment... Huhu...

Aku akan gagal jika aku tidak berjaya menyiapkanMr. Asgment.. Ya, ini akan menjejaskan segala-galanya dan mampu membuatkan aku tersungkur jatuh... Aku tidak mahu dan bukan ini yang aku pinta... Aku mahu berjaya dan janji aku sudah tentu mahu menyiapkan Mr. Asgment secepat mungkin tetapi dengan isi yang kemas dan padat... Insya Allah, Amin... :-)


Post a Comment