25 March 2011

MR. ASGMENT SUKA KACAU :-p




Aduhaiii... Sekarang ni kepala aku berat dengan perkataan MR. ASGMENT! Argghh, banyaknya nak kena buat... Satu-persatu asgment datang menyemak dalam hidup aku... Bukan satu, bukan dua, bukan tiga tapi lebih dari itu asgment aku sekarang ni... Banyaknya nak kena siapkan, haha... Itulah nak belajar sangatkan sekarang tengoklah kena buat asgment banyak-banyak... Nama lagi student Fakulti Penulisan memang kena molek sangatlah, hahahah... Exam dah nak tiba tapi otak masih fikir asgment... Beratnya nak fikir tentang asgment... Sekarang aku tengah berusaha menyiapkan asgment dengan sebaik mungkin dan tak mahu lagi membebankan kepala dengan asgment... Mudah-mudahan ALLAH S.W.T permudahkan segala urusan aku dan lancarkan segala persiapan aku dengan asgment ni... INSYA ALLAH, Amin... 
Post a Comment