26 March 2011

COMEL SAYANG :-)



Bila tengok gambar ni kenangan datang menerpa mengusik taman hati aku... Sedih... Rindu... Sayang... Suka... Ya, semua itu dalam rasa-rasa emosi aku tika mata sedang melihat gambarnya... Dia... Kucing yang paling terbaik dan terhebat dalam hidup aku... Tanpa disangka, dia seekor kucing yang begitu baik. manja, nakal dan bijak menarik perhatianku... Sayangku, Comel Sayang... Aku rindu mahu mengait titian memori kita dulu... Biarpun kau hanya kucing tetapi engkaulah raja dalam taman hati aku... Aku rindu sama kamu sayang... 

Aku rindu ingin melihat kau menyambut kedatanganku di tangga itu...
Aku rindu mahu melihat kau meminta makanan kepadaku...
Aku rindu mahu merasai sentuhan ciumanmu di wajahku...
Aku rindu mahu bergambar dengan kau yang pandai beraksi...
Aku rindu pabila melihat kau datang kepadaku...
Selepas makan pasti kau datang dengan manja...
Kau duduk di ribaanku dengan aksi yang sangat comel...
Aku rindu pabila aku terbangun dari tidur...
Rupa-rupanya kau setia berada di sisiku...
Kau tidur disebelah ku dengan baringan di lenganku...
Kemudian, aku tersenyum bahagia melihat kau setia denganku...
Dan aku mencium dan memelukmu dengan kasih sayangku :-)

Comel sayang,
Aku rindu...!
Kerna terlalu rindu air mataku pasti menitis...
Itulah kerinduanku yang tak pernah aku mampu lenyapkan...
Lihatlah, walaupun kau sudah tiada...
Namamu seringku sebut-sebut membasahi bibirku...
Ke mana-mana sahaja aku pergi...
Gambar kita berdua pasti aku bawa sekali...
Itu tandanya kasih dan sayangku untukmu hingga akhir hayatku...
Aku sayang kamu, COMEL SAYANG!



Post a Comment