24 February 2011

LAPORAN POLIS




Cantikkan kertas di atas? Huhuhu... Gempaklah sangat aku conteng colour hitam sana sini dengan perasaan yang geram, sedih dan kecewa :-( . Ini kali pertama pengalaman aku buat laporan polis dan aku pun dah merasai macam mana buat laporan polis... Biasanya, aku temankan atau tengok orang lain buat laporan polis tapi aku pun sama juga... Hari kehilangan beg duit aku dan hari itu juga aku terus buat laporan polis (malam)... Aku kalau benda-benda macam ni aku tak suka tangguhkan... Walau sibuk mana sekalipun aku mahu terus lakukan dengan secepat mungkin... So,harap-harap ini kali pertama dan terakhir aku buat laporan polis... Terima kasih buat Abang Yus, Eeka Azmi dan Eg sebab sudi bersama aku ketika  ini :-)... Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan hidupku oleh ALLAH S.W.T, Amin... 
Post a Comment