20 February 2011

AINA BUDAK KECIL


Sungguh, setiap kali aku menatap gambar si kecil yang bermata sepet, pipi tembam dan rambut yang halus benar mengusik kerinduan aku kepadanya. Aku rindu Aina… Siapa Aina?

:: Si Comel - AINA AFIQAH - ::

  • ·         Aina Afiqah..
  • ·         Berusia 3 tahun.
  • ·         Sepupuku yang paling kecil, muda dan bongsu sebelah keluarga my mom.
  • ·         Suka bergambar dan dia memang gila bergambar.
  • ·         Rapat dengan dengan my family kecuali my Sis Long… Cuz Sis Long selalu kacau dia, haha.
  • ·         Pantang ajak naik kereta, tengok kucing dan makan aiskrim mesti dia akan manja giler dengan  aku, haha.
  • ·         Aku suka buat-buat merajuk dengan dia sebab dia mesti datang pujuk aku dengan muka dengan senyuman nakal… Comelnya!
  • ·         Nakal dan tak reti duduk diam… Ada sahaja benda yang dia cari… Agak-agaknya nak jadi detektif ke budak ni? Huhu.
  • ·         Dia akan menangis jika kelaparan dan berjauhan dengan Mak Su ( Mak dia).
  • ·         Kalau balik kampung mesti bajet dia artis hot sebab adik-beradik aku berebut nak cium & peluk budak kecil ni… Aina? Tentulah dia happy sangat sebab ada saja orang melayan karenah dia.
  • ·         Kalau aku rindu dia mesti aku akan telefon nak dengar suara dia… Geramnya dia kadang-kadang buat sombong tak nak cakap tapi bila aku mengayat nak bawak dia jalan-jalan naik kereta mesti dia gedik nak bercakap.. Hahaha!

:: My Dad & Aina - Diaorang ni memang rapat ::

:: Sis Tih & Aina ::

:: Aina, si comel tersenyum ::

:: Sempat posing di belakang hospital, huhu ::

:: Aku Sayang Dia & Dia Sayang Aku ::


Post a Comment