11 January 2011

GIGI OH GIGI

Aduhaii…sakitnya! Ingatkan sudah selesai ‘pembaikkanpulih’ gigi tempoh hari sudah okey. Nampaknya gigi lain pula buat hal. Sakit! Dapat aku rasakan gigi aku ‘berdenyut-denyut’ dengan nakal sekali. Geseran gigi yang tengah sakit dengan gigi lain membuatkan muka aku terus berkerut. Pantang tersentuh atau tergeser dengan gigi lain pasti akan terasa sengal dan ngilu. Sememangnya aku tidak boleh menahan sakit dan terus sahaja aku mengadu kepada emak, Kak Long, Kak Tih dan adik. Sebenarnya aku agak dikategorikan ‘manja tahap kebangsaan’ dalam keluargaku. Jika aku sakit pasti aku terus mengadu kepada mereka. Oh ya kategori ‘manja tahap antarabangsa’ pula sudah tentu dikuasai oleh adik bongsuku, hehe. Nampaknya malam ni aku tentu tidak dapat tidur dengan lena gara-gara mengalami kesakitan gigi!
Post a Comment