28 January 2011

BERKARAOKE DI RED BOX RIA

Kisah Berkaraoke di Red Box Ria diimbas kembali apabila aku bersama student Fakulti Penulisan sedang menghadiri perjumpaan fakulti bersama Dekan. Sewaktu perjumpaan ini dilangsungkan Asean mengajak aku berkaraoke petang ini (pukul 5.00 petang). Aku katakan kepadanya aku tidak tahu sama ada dapat mengikutinya bersama Nadiah dan Ain atau tidak untuk berkaraoke. Pukul 5.15 pm aku ada meeting bersama Produksi 'Rumah Manusia' untuk PETA my senior. Tidak lama meeting PETA dan pukul 6 juga aku kembali ke hostel. Oleh kerana meeting tidak lama aku bersetuju untuk pergi bersama mereka berkaraoke. Oops, bukan aku juga tapi Anith & Edd juga turut sama ikut.

Sampai di Sogo, kami bersama abang angkat Nadiah iaitu Pakya Begon (nama FB) menuju tingkat tujuh menempatkan RED BOX RIA. Hampir 20 minit juga kami menunggu untuk masuk di situ kemudian barulah kami diberikan sebuah bilik bernombor 27. Apalagi kami semua mula jadi 'gila' berkaraoke, hehe.. Hampir setengah jam muncul pula adik Pakya Begon dan kawannya di bilik karaoke kami. Tak lama kemudian datang lagi  dua orang lelaki dan seorang perempuan (kawan Pakya Begon) ke bilik karaoke. Memandangkan kami semua terlalu ramai kami berpindah bilik pula iaitu bilik bernombor 45. Sungguh, aku sangat happy dan enjoy berkaraoke bersama mereka apatah lagi Pakya Begon cukup sporting melayan karenah kami yang gila-gila sangat.. Haha!

Ini senarai antara beberapa buah lagu pilihan aku sewaktu aku berkaraoke :-
  • Tiga Malam Tanpa Bintang (Fiq Mentor)
  • Dari Kekasih Untuk Kekasih (Hattan)
  • Tinggal Kenangan (Saleem)
  • Diam Diam Jatuh Cinta (Ramlah Ram)
  • Kesal (Ella)
  • Oops I Did It Again (Britney Spears)

Sebenarnya ada lagi beberapa buah lagu tapi aku sudah lupa dek terlalu banyak berkaraoke, hehe. Masa berkaraoke aku juga berduet bersama mereka. Happy & enjoy sangat-sangat! Apa-apa pun thanks kepada Pakya Begon kerana menjadi penaja utama kami berkaraoke di RED BOX RIA hari ini. Terima kasih sekali lagi ye Pakya Begon. To Pakya Begon, Umie wakil teman-teman Umie mintak maaf kalau kami terlebih karenah yer tanpa disedari gara-gara syok berkaraoke.. Sebelum berundur aku sisipkan beberapa gambar  untuk tatapan korang semua..


Aku bersama Ain Chelsea

Hehe, sempat lagi bergambar dengan Cik Abang kesukaanku

Aku, Edd & Nad

Haha, tengah menunggu untuk berkaraoke

Happy sangat.. Kan Asean & Ain?

Mangsa keadaan karaoke terkejut dunia karaoke yang gempak, haha

Anith & Nad

Nad & Pakya Begon

Jeng jeng, aku dan Anith jadi back up lagu Korea Ain, hehe

Post a Comment