20 December 2010

JOM MELANCONG!

Aku nak cite tentang kursus yang aku pergi  tapi tak sempat nak update masa kursus tu. So, sekarang ni aku nak menggambarkan pengalaman menghadiri kursus tersebut yang berlangsung selama EMPAT hari. Bertarikhkan 12.12.2010 aku bersama kakakku, Sis Tih dan my luv dad, Cik Dam Hensem datang ke PELADANG AGRO SETIU RESORT. Sebelum aku nak bercerita lebih lanjut, aku nak berkongsi tempat ni kepada korang dengan beberapa gambar yang telah disnap dengan jayanya.. Hehe..


Hehe, pose di bilik Cik Dam

Pose di bawah pokok yang chantek!



Ini peserta Bukit Kenak's Next Top Model untuk Agro Setiu,hehe

Latar belakang ini dipanggil 'PULAU' (^_^)

Tengok siap ada Zoo Mini dan Taman Herba :-)

Taman Herba yang misteri dengan khazanah alam



Si kecil mahu beraktiviti petang

Jom beraktivti dengan Paddle dan Berkeno

Sempat lagi bergambar sebelum nak mengelilingi 'PULAU'

Cantikkan pemandangan di Agro Resort termasuk modelnya sekali? Haha!

Banyak tempat yang menarik untuk disnap

Aku suka duduk di atas batu ni..Menarik!




PELADANG AGRO SETIU RESORT


  • Mempunyai 58 unit chalet, Kem Latihan Agro dengan 5 blok asrama (boleh menampung 250 orang dalam satu masa), Tapak Perkhemahan Agro (boleh menampung seramai 300 orang dalam satu masa).
  • Aktiviti Rekreasi :  Flying Fox, Abseilling, Jungle Trekking, Rafting, Berkeno dan macam-macam lagi.




    TERTARIK DAN INGIN MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT?






    DI MANA LOKASINYA?

    Agro Resort, Setiu, Terengganu.

    Lot 3912, Guntung, 

    22040, Setiu,

    Terengganu, MALAYSIA

     


    MAHU BERKOMUNIKASI?

     Tel: 609-6902245    

     Fax: 609-6903482 


    CLICK E-MAIL

    Email: peladang_agroresort@yahoo.com

     







    Jangan ditangguhkan lagi impian untuk melancong di  PELADANG AGRO SETIU RESORT. Nikmati percutian anda dengan kepuasan yang terhebat bersama insan tersayang!
Post a Comment