26 December 2010

AGRO - ZOO MINI

Lorhh, tak habis-habis lagi ke nak bercerita tentang Agro Setiu? Sebenarnya tak habis lagi, hehe... Sepanjang aku menghadiri kursus di PELADANG AGRO SETIU RESORT ada satu perkara yang menarik perhatian aku. Apa lagi kalau bukan tak menjenguk 'teman' yang ALLAH S.W.T ciptakan. Rugi kalau tak dapat menjenguk diaorang sebab bagi aku penawar ketenangan aku apabila bersama mereka. Mungkin mereka ada mulut tapi mulut mereka tidak seperti mulut manusia (faham-faham sajalah yer?), mereka ada mata tapi bijak menggunakan mata dengan baik dan banyak lagilah. Selama empat hari aku berada di sini sempat jugaklah aku menjenguk Zoo Mini comel ini sebanyak dua kali. Pantang sesi ceramah habis aku mesti dah ada kat Zoo Mini, hehe.. Ayah aku, Cik Dam Hensem tak dapat nak kata apa-apa sebab dia tahu aku memang tak boleh duk diam kalau ada Zoo Mini camnie,... Hehe.. Jom, aku selitkan beberapa keping gambar di Zoo Mini :-)


Meluangkan masa bersama ikan di tasik kecil comel :-)

Indahkan ciptaan ALLAH S.W.T? :-)
Adik bersama dengan ikan yang berenang dengan tarikan indah


Berinteraksi dengan 'teman' di bumi ALLAH S.W.T


Saya lapar..

Bestnya ada adegan suap-menyuap..Hehe

Hai, antara kami bertiga siapa paling comel? Hehe

Sesi perkenalan baru dengan kemesraan baik punyer! Hehe


Oiitt, nak pergi mana tu? Hehe

Tengok walaupun I kecil tapi I pun boleh bagi pose hot meletup, huhu

Ini baby yang sangat comel :-)


Sang Ratu Merak yang berbudi menyambut kehadiranku :-)

Apa tengok-tengok? Huahua

Mata ke Mata..hehe
Post a Comment